Snigelns tisdag.

Klockan är just nu 21.05. Livia ritar och vi slötittar på Solsidan. Imorgon är det en helt vanlig dag och då har jag en del planerat som jag ska ta tag i. Idag har jag pysslat med hushållsnära grejer. Torkat skitdammiga fönsterbrädor, slängt halvdöda växter + slängt i ny jord i diverse blomkrukor. Jord överallt. På golvet. Lite på spisen. Fram med dammsugaren och flänga runt tills det ser respektabelt ut igen. Tiden har gått så jävla långsamt idag. Jävlarns. Har tiden gått långsammare på grund av nationaldagen? Haha.

Ikväll ska jag bara ta det lungt och ta en kopp thé. Helst blåbär. Kanske med honung i. Läsa en bok och börja släcka ned. Borsta tänderna och göra en grundlig ansiktstvätt och dränka mig själv i aloe vera. Typ. Nu ska den här oerhört långsamma dagen få ett slut. Godnatt!