Hembageriet Sylvis Döttrar på Fårö | 20170729

Om du någonsin åker till Fårö måste du besöka Sylvis Döttrar. Ett litet hembageri som låg väldigt nära där vi bodde. Vi fikade där två gånger och köpte även surdegsbröd därifrån. Inte för att överdriva, och inte heller ljuger jag på något vis; det var det absolut godaste jag någonsin har ätit i bakväg! ♥  


Ett mysigt ställe med hemmamålade hallonröda stolar på baksidan. 


Sockerbulle med stort S.


Ni måste lova mig att ni åker dit om ni tar er en tripp till Fårö. Du kommer inte bli det minsta besviken, möjligtvis lägga på dig några kilo på ett hälsosamt vis. Ät allt ni ser i disken. Smaka på varje grej, för det hann jag inte med. Som tur är finns Fårö kvar. För jag är numera en trogen kund varje gång jag säger hej framöver till Gotland! ♥  
 
1
Felicia Holmgren

Så god den ser ut :)