Förevigad solkattstax i midvintervåren.


Abra solposar på ett vintagekuddöverdrag från BEMZ.  


Liten brun nos, 

Abra älskar solen. Det har hon alltid gjort. Det är helt ljuvligt att se henne ligga i solen, för hon njuter verkligen. Tänk. Min tjej är 6 år nu. Fina, fina taxkorv. Vi kommer ha så mycket tid framöver, hon och jag. Att umgås. Det glädjer mig något enormt. Och kanske, kanske kommer det en ny vovvebebis till familjen. Jag har velat skaffa en till hund i flera år. Men det har liksom inte varit lägligt och det är mycket jobb, särskilt i början med en valp. Fast. Ja. Det är helt klart värt det i slutändan att ta en valp från start. Att få vara med och forma.

Jag kommer såklart att behöva en hundvakt de dagarna som jag jobbar. Allt går att ordna! Jag ska se mig runt och ordna för mig innan det är dags. Men, så kul det skulle vara! Fortsättning följer!