Död mans tröja | 20.01

Klockan är strax efter 20.00 och här sitter jag i min ensamhet och surfar runt. I min favviströja. (Det är den som jag pratade om i ett tidigare inlägg.) Har för mig att jag köpte den på Gina Tricot typ 2008 - 2009. Jag har haft på mig den sedan dess och den har ständigt haft en plats i min garderob; hur trångt det än har varit! Tröjan har någon slags sjuk dragningskraft på mig. En död mans sjömanskort. Larvigt, kanske. Men det är något med den. Flera gånger har jag funderat på om den kanske ska gå till återvinning. Fast det slutar alltid med att jag säger nej rent mentalt. Jag vet att jag skulle ångra mig och inte kunna glömma den. Den får bo kvar! 

Idag har jag inte gjort något märkvärdigt. Likaså gjorde jag inte heller något genombrottsaktigt igår heller. Jag har tagit det lugnt och varit ute med Abra. Jag har knaprat knäckemackor och druckit för mycket kaffe. Läst.. skrivit. Tittat ut genom fönstret. Ändrat lite på designen här inne. Visst ser det lite bättre ut nu? Jag tycker om själva grunden, fast det är kul att ändra typsnittet och bakgrunden. Nja. Nu ska jag tacka för mig och önska er godnatt så ses vi imorgon!