Björk.

Björk / Magelungssjön (2010) Alltså två bilder som är tagna.. för cirka sju (7!) år sedan. Jag kommer ihåg att det var vår i luften och att jag hade luvtröja på mig. En gammal sliten en. Ful som stryk. Jag hade lånat min killes kamera för jag hade ingen egen vid den tiden. Jag sparade och sparade. 2 år senare fick jag råd att köpa min första riktiga kamera. Lyckliga jag! Den fotar/filmar jag med än i dessa dagar. Usch. Jag har liksom börjat få märkliga tidsperspektiv. Är detta verkligen sju år sedan jag tog bilden? Var har alla år tagit vägen? Hur mycket har jag glömt sedan dess? Min farmor levde när dessa bilder togs. Hon hade några månader kvar att leva. Min brorsa levde, tveklöst. Han hade några år kvar. Detta blir bara märkligare och märkligare. Tur att man inte känner till framtiden även fast jag alltid haft mina föraningar.