Alldeles intill.

Min dag har varit händelserik och det känns som att saker och ting håller på att klarna. Det är bra, känner jag. Det är något som gör mig glad. Precis så vill jag leva mitt liv, på allra bästa sätt. Just nu sitter jag och tittar på Skam säsong 3. Yes, jag har också fallit för grupptrycket! Väldigt bra serie, må jag säga. Synd att sådana serier inte fanns när man var ung och nyfiken. Då var det Lunarstorm & MSN som gällde. Någon direkt ungdomsserie gick väl inte då. I alla fall ingenting som jag minns något av. Nu låter det som att jag är skitgammal. Det är jag också. Haha. Ja. Var var vi nu? 

Som sagt. Jag tittar på en ungdomsserie som hundraåringar diggar. Jag är inte bättre än någon annan. Jag slappar, tar hand om mig själv och min tax. Jag gjorde alldeles nyligen potatisplättar av hemmagjort mos. Helt allena och för mig själv. Tänkte att jag nog också skulle käka mat ikväll. Jag brukar inte ha det så lätt för mig med maten när jag inte har sällskap. Jag hatar att käka ensam. Har aldrig uppskattat det. Thét mitt har kallnat. Ska koka nytt. Fortsätta med det jag håller på med.