Alla signaler i hela världen.

Vilken dag jag har haft! Nu känns det som att jag är på gång eftersom jag börjar få ihop material att skicka iväg. Känns så ofattbart härligt! Utan all hjälp jag fått under dagen hade det aldrig funkat. Har befunnit mig i tvivlet. Nu är jag mer i hamn. På land. Jag har fått väldigt fina fotografier på mina objekt. Och ännu lite till. Jag är förbryllad och nöjd! Klockan är 20.26. Strax halv nio. Var tar min tid vägen? Minns knappt. Minns allt. Jag känner mig tillfreds. En ovan känsla, men ack så härlig!

Jag hade på mig min nya gråa vårjacka idag. Det var varmt och jag svettades på väg till förskolan imorse vid nio. Tittade på väderprognosen och den sa en plusgrad! Möjligtvis två, under dagen. Så jag tog tillfället i akt och tog på mig något svalt. Det kändes ovant att se mig i skyltfönstrena. Allt det grå hör inte till vanligheterna.