Nära slottet | Blackebergs gårdsväg

Äntligen, vänner och familj! Nu sitter vi här på golvet, jag och Grukan. Det är så fint här! Det är första gången jag ser lägenheten. När min karl var här så jobbade jag, därför har jag inte alls sett den. Men, så fin! Den allra finaste. Vi kommer att trivas här. Jag vill inte åka tillbaka till Farsta nu, haha! Här kommer en liten rundtur: (!)

Välkommen hem till familjen Gripenhjärta/Hammerholm!
Gurkan smider planer inför framtiden.
Hallen med blommig tapet. Gillar det starkt! Den liksom glimmar. Och ger extra elegans.
Badrummet. Med badkar! Precis vad vi letat efter.
Vardagsrummet. Ett stort ett! Dörren ni ser leder in till Gurkans rum.
Köket. Rymligt! Diskmaskin medföljde. Och en plats för micron!
Vårt sovrum. Också det med en tapetserad fondvägg. Fint med blått! (Så att det inte bara blir grått och vitt överallt!)
2
Karin

Åh Blackeberg! Hoppas ni ska trivas! Vi flyttade därifrån i april för att vi köpt hus. Jag älskar villalivet men jag älskar också Blackeberg och blir på riktigt gråtfärdig av saknad när jag kommer tillbaka dit <3

Madeleine Aleman

Å, vad fint Thess!
Madeleine