Ett litet spindelprogram på fyran / Skiträdd 3.0

 
Såg detta under en blackout i fredags. Haha, vad är detta för djur? Det är inte klokt. Har spindelfobi, och har haft det sedan jag var liten. Usch. Men ändå. Intressant! Sedan jag såg det här programmet har jag tänkt på särskilt den som ömsar skinn. Helvete vad stor den är! Kan liksom inte ta in det. Hur kan den ha blivit så stor? Vad har den käkat? Ser ni att den liksom ser stendöd ut? Men att den rör sig yttepyttelite? Haha. Jag skrattar och tänker: Hur är detta möjligt? Är i chock. Detta är.. sjukt!

Jo, nu kanske ni tänker att det finns KBT- terapi för oss som är rädda för diverse lustigkurredjur. Jag har till och med gått i KBT- terapi och yes, det funkade! Men jag vill av någon anledning inte bli av med den här fobin. Något konkret och levande vill jag vara rädd för. Haha. Denna rädsla har blivit en vana. Är ändå lite nyfiken. Men jag skulle ALDRIG vara såhär nära som programledarna är. ALDRIG!